سوالات و مشکلات متداول

1. مشکل در اکسترکت فایل های فشرده

مشکل در اکسترکت فایل های فشرده

تمام فایل های فشرده سایت با سرعت بسیار بالا از منابع اصلی به سرور زوم موبایل منتقل شده و بعد از دانلود تست می شوند
در ضمن فایل بعد از بارگیری در سرور زوم موبایل با فایل مبدا مقایسه شده تا اختلافی نداشته باشند.

 

1) پسورد تمامی فایل های سایت zoommobile میباشد در وارد کردن آن دقت نمایید.

 

2) حتما یکبار با نرم افزار 7z برای اکسترکت اقدام کنید. (لینک دانلود با حجم 2 مگابایت)

 

3) برای اینکه با مشکل اکسترکت مواجه نشوید، در گوشی از نرم افزار ADM و برای دانلود در کامپیوتر از  IDM استفاده و حتی المقدور از Pause کردن زیاد اجتناب کنید.

 

4) اگر فایل شما اکسترکت نشد جهت اطمینان از اینکه فایل حتما بایستی دوباره دانلود شود و یا اینکه مشکلی در روش اکسترکت شما هست به روش زیر عمل کنید :

  1. نرم افزار MD5Checker را از اینجا دانلود و روی کامپیوتر بدون نصب، اجرا کنید
  2. گزینه craete an MD5 Checksum را بزنید.
  3. آدرس فایل فشرده را به نرم افزار بدهید و منتظر بمانید
  4. پیام نمایش داده شده را Cancel کنید
  5. کد طولانی مانند نمایش داده می شود تصویر آن را از طریق ایمیل یا تلگرام و یا این فرم + آدرس ایمیلی که در لحظه خرید وارد کردید به پشتیبانی ارسال کنید تا سالم بودن فایل یا نیاز دوباره به دانلود را به شما اطلاع دهند.